Veelgestelde vragen over het subsidieportaal

Uitvoering Van Beleid werkt aan het vernieuwen van haar subsidieportaal. De informatie en regelingen uit het ‘oude’ subsidieportaal worden geleidelijk overgezet naar een nieuwe portaal. Dit doen we om onze online dienstverlening verder te verbeteren en toekomstbestendig te maken. 

Wat betekent dit allemaal voor u?

  • Tijdelijk ziet u een nieuwe homepagina waarbij u op basis van uw keuze voor een specifieke regeling doorgelinkt wordt naar het oude of het nieuwe portaal.
  • Zodra u voor de eerste keer inlogt op het nieuwe portaal moet u een nieuw wachtwoord aanmaken.
  • Op het oude portaal kunt u met het bij u bekende wachtwoord zoals gebruikelijk inloggen.


Veel gestelde vragen

Vraag: Op welk portaal moet ik inloggen?

Antwoord: Als u het portaal oproept krijgt u een nieuwe pagina te zien waarmee u op basis van een subsidieregeling de optie krijgt om naar het oude of het nieuwe portaal te gaan.

Vraag: Ik weet mijn wachtwoord niet meer. Hoe kom ik hier achter?

Antwoord: U kunt hiervoor de knop “wachtwoord vergeten” gebruiken. Met behulp van een toegezonden e-mail kunt u uw wachtwoord opnieuw instellen.

Vraag: Ik weet mijn gebruikersnaam niet meer. Hoe kom ik hier achter?

Antwoord: Als u uw gebruikersnaam niet meer weet kunt u contact opnemen met Uitvoering Van Beleid via telefoonnummer 070 315 2054.

Vraag: Zijn de nieuw aangemaakte accounts en contactpersonen in het nieuwe Subsiedieportaal ook bruikbaar in het oude portaal?

Antwoord: Nee, dit is helaas niet mogelijk.